Головна :: Рекомендувати :: Зв`язатися з нами  


Меню сайта
Головна
Любіть Україну...
Про наше місто
Новини
Відео
Фотоальбом
Прозорість
Пошук
Мапа сайта
Архів новин












Всеукраїнський конкурс
"Шкільна бібліотека – 2017"



Наша адреса
вул. Ярослава Мудрого, 54,
м. Біла Церква,
Київська область,
09107
Тел/факс: 5-19-77

Адреса сайту: http://www.gimnasi1-biltse.com.ua
Електронна пошта: 1gimnasi-bts@ukr.net


Мова сайта

English French German Russian Ukrainian


Календар свят і подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання



Виховна робота
Виховна система гімназії
.Головною метою виховної системи гімназії є вироблення в кожній дитині відданості універсальним загальнолюдським моральним цінностям, успадкування духовних надбань і культури свого народу, виховання в ній громадянського світогляду і готовності до активної участі в прогресі своєї Батьківщини і всього людства на основі розкриття всіх потенційних можливостей та індивідуальних рис особистості.

З головної мети виховання гімназистів випливають завдання виховної системи гімназії, які можна сформулювати так:

· Виховання патріотизму, відданості Батьківщині, поваги до державної символіки і Конституції, інтересу до історії свого народу;вироблення на цій основі досвіду громадянської поведінки, прагнення до участі у суспільно-корисних справах, у творенні добра.

· Виховання соціальної активності та відповідальності, бажання брати участь у справах гімназії та міста.

· Виховання відданості цінностям демократії, свободи вибору, поваги до прав і гідності інших людей.

· Виховання в кожної особистості гуманістичних моральних рис, таких як любов до ближнього, порядність, чемність, доброта, чуйність, чесність, справедливість, толерантність ,нетерпимість до зла.

· Розвиток національної свідомості, розуміння себе як представника великої нації, яка поважає і використовує кращий досвід інших народів.

· Виховання почуття честі свого роду, відповідальності за продовження його кращих традицій, турбота про батьків, молодших і старших членів сім`ї.

· Виховання почуття дбайливого господаря своєї землі, піклування про її природу, екологію.

· Виховання творчого ставлення до праці як можливості виявити свої потенційні здібності, людську суть і на цій основі розвиток таких якостей як самостійність, діловитість, працьовитість, завзятість, дисциплінованість.

· Усвідомлення гімназистами цінності знань для власного розвитку і прогресу суспільства, створення в кожного наукової картини світу на ґрунті засвоєння знань, формулювання власної світоглядної позиції.

· Виховання в учнів свідомого ставлення до власного здоров`я як найвищої соціальної цінності.

Виходячи із завдань можна сформулювати основні напрямки виховної роботи в гімназії: патріотичний, правовий, моральний, трудовий, фізичний, екологічний, естетичний. На основі цих напрямків виділяємо критерії виховної роботи з гімназистами:

Патріотичне виховання

· Вивчення героїчних сторінок історії українського народу та свого рідного краю.

· Виявлення почуття відповідальності за доручені громадські справи.

· Оволодіння військовими і військово-технічними знаннями.

· Вивчення обрядів, звичаїв і традицій українського народу.

· Участь у краєзнавчій роботі та у роботі музею гімназії.

· Патріотична свідомість.

Моральне виховання

· Ввічливість у спілкуванні із старшими та молодшими.

· Чесність, правдивість, принциповість і справедливість, прагнення не підводити своїх товаришів.

· Турбота про старших та молодших.

· Акуратність та зовнішній вигляд учнів.

· Участь у загальногімназійних заходах згідно з річними планами роботи гімназії та планами учнівського самоврядування (міністерства культури).


Правове виховання

· Дотримання правил для учнів та законів гімназистів.

· Повага до Конституції, державної символіки, символів гімназії.

· Дотримання Конвенції про права дитини та декларації прав дитини.

· Самокритичність в оцінці своєї поведінки та окремих вчинків, почуття гідності та совість.


Трудове виховання

· Бережне ставлення до майна гімназії.

· Участь у трудових десантах на території гімназії.

· Чергування у класах.

· Догляд за квітником гімназії.

· Участь у трудових операціях згідно робочого плану.

· Участь у загальногімназійних масових заходах.


Фізичне виховання

· Участь у спортивних змаганнях, естафетах, турнірах.

· Відвідування спортивних секцій, туристичного гуртка.

· Дотримання правил особистої гігієни.

· Виконання режиму дня, ранкової гімнастики.

· Участь у проведенні дня здоров`я, тижня фізкультури і спорту.


Екологічне виховання

· Охорона навколишнього природного середовища.

· Догляд за птахами і тваринами взимку.

· Участь у роботі „зелених" патрулів.

· Участь у проведенні заходів на екологічну тематику.

· Сприяння озелененню гімназії.

Естетичне виховання

· Етика праці і спілкування.

· Участь у позакласній роботі з естетичного виховання (у конкурсах, виставках учнівських робіт, презентаціях).

· Відвідування музеїв, виставок, галерей, театру, будинку органної музики.

· Робота в гуртках художньо-естетичного спрямування.

Виховна робота в гімназії здійснюється шляхом забезпечення участі гімназистів у соціально значущій діяльності через формування навичок самоврядування у дітей.

Самоврядування - спосіб організації життя колективу, що передбачає активну участь дітей у прийнятті і виконанні рішень для досягнення суспільно значущих цілей. Учням надається більше прав та повноважень, створюються широкі можливості для самореалізації кожного, вони вчаться жити в демократичному суспільстві. Особливого значення в даній роботі набуває формування в учнів навичок самоврядування, що сприятиме оволодінню організаторськими уміннями, вихованню соціальної активності та відповідальності. Надзвичайно важливим є педагогічна підтримка органів учнівського самоврядування, залучення всіх членів колективу до активної участі у його справах.

Шляхи забезпечення активної участі гімназистів у соціально значущій діяльності

· Зацікавленість учнів та педагогічного колективу (зокрема класних керівників) певною соціально значущою діяльністю.

· Чіткий розподіл обов`язків щодо здійснення педагогічного супроводу діяльністю органів учнівського самоврядування, надання кваліфікованої допомоги.

· Надання можливості проявити себе у певній діяльності.

· Спільна діяльність обов`язково повинна спрямовуватись на позитив тоді вона стає привабливішою.

· При розв`язанні поставлених задач повинні виникати певні труднощі (якщо труднощів не має, то справа стає нецікавою, якщо труднощі занадто великі і їх неможливо розв`язати , то інтерес теж втрачається).

· Організація системи змагань.

· Робота побудована на принципі гласності та демократичності (стенди підсумків змагань, бюлетенів, стінгазет).

· Нагородження та заохочення переможців та активних учасників соціально значущої діяльності .

· Допомога в реалізації творчих ідей гімназистів.

Завантажити схему

Прочитано: 3416 раз
[ Назад | Початок | Нагору ]


Головна :: Про гімназію :: Новини :: Фотоальбом

Выпускные альбомы для детского сада и школы


Design © 2008 Shaman Production © 2005-20017 - При передруку, посилання на www.gimnasi1-biltse.com.ua є обов`язковим.
Powered by SLAED CMS © 2005-2007 SLAED. All rights reserved.
Новини Гімназії в форматі RSS
Генерація сторінки: 0.072 сек. і 9 запитів до бази даних за 0.007 сек.